Menu boczne

Treść strony

Dział Finansowy

KWESTURA

Kwestor mgr Maria Jolanta Nowacka - 91 4800 708
e-mail: mnowacka[at]pum.edu.pl

Zastępcy

mgr inż. Aleksandra Szustakiewicz - 91 4800 722

mgr Sylwia Frąckowiak - 91 4800 710 

Dział Finansowy

ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, piętro II, pok. 219, 220

Kierownik

mgr Sylwia Frąckowiak - 91 4800 710

Referenci

mgr Agnieszka Nowicka - 91 4800 711
mgr Katarzyna Mikołajewska - 91 4800 762
mgr Karolina Siwiec - 91 4800 711
Renata Grochans - 91 4800 708
email: kwestura[at]pum.edu.pl

Główny kasjer

Małgorzata Nabi - 91 4800 712

Kasa czynna:
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 10.30 do 14.30

KASA ZAPOMOGOWO-POŻYCZKOWA

mgr Aneta Baranowska - 91 4800 717

Kwestura obsługuje gospodarkę finansową uczelni, a w szczególności opracowuje projekty planów rzeczowo - finansowych, gromadzi wpływy pieniężne, realizuje wydatki, wykonuje obsługę kasową, prowadzi ewidencję finansowo-księgową, sporządza sprawozdawczość finansowo-księgową oraz sprawuje kontrolę w zakresie przestrzegania prawa w działalności gospodarczej uczelni.
Kwestura obsługuje transfer środków z budżetu dla szpitali klinicznych w zakresie działalności inwestycyjnej.
Kwestura wykonuje formalną i rachunkową kontrolę operacji gospodarczych przeprowadzanych przez jednostki uczelni i jednostki podległe uczelni. Wykonuje analizy finansowe działaności zgodnie z potrzebami.
Zakres działalności kwestury zawierają szczegółowo czynności przypisane poszczególnym działom wchodzącym w jej skład.

Dział Finansowy:

  1. sporządza projekty planów rzeczowo-finansowych uczelni, analizuje ich wykonanie, dokonuje aktualizacji, sporządza inne kalkulacje niezbędne do podejmowania decyzji finansowych,
  2. sporządza plan funduszu wynagrodzeń, kontroluje jego wykonanie, prowadzi sprawozdawczość w tym zakresie,
  3. prowadzi kasę główną uczelni,
  4. współpracuje z bankami obsługującymi uczelnię,
  5. współpracuje z Ministerstwem Zdrowia oraz Ministerstwem Nauki i Informatyzacji w zakresie transferu środków na działalność,
  6. opracowuje wnioski w sprawie dotacji budżetowej dla uczelni,
  7. prowadzi dokumentacje dokonywanych operacji finansowych,
  8. dokonuje operacji bankowych w formie bezgotówkowej i gotówkowej,
  9. dokonuje rozliczeń: pobranych zaliczek, zwrotów wydatków, delegacji służbowych i innych,
  10. prowadzi rozliczenia z urzędami skarbowymi w zakresie obowiązujących uczelnię podatków,
  11. odpowiada za terminowe naliczanie składek ZUS,
  12. prowadzi ewidencje umów o wynajem pomieszczeń i umów o używanie samochodów prywatnych do celów służbowych oraz inne rozliczenia finansowe związane z eksploatacją obiektów,
  13. prowadzi ewidencję, dystrybucję i rozliczenia druków ścisłego zarachowania,
  14. sporządza listy wypłat dla studentów z tytułu praktyk wakacyjnych i nagród, stypendiów ministra zdrowia i rządu RP,
  15. zawiera umowy zlecenia i umowy o dzieło z osobami fizycznymi, prowadzi rejestr tych umów, zatwierdza merytorycznie dokumenty do wypłaty wynagrodzeń z tego tytułu,
  16. dokonuje zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników studium doktoranckiego,
  17. prowadzi ewidencję pobranych zabezpieczeń z tytułu robót budowlanych i remontowych oraz wadium do przetargów, dokonuje rozliczeń z tego tytułu,
  18. współpracuje przy opracowywaniu warunków przetargowych i uczestniczy w przetargach.

Załączniki

Powrót
do góry