Wsparcie IT
UWAGA!
Dział Informatyki wykorzystując narzędzie TeamViewer QuickSupport PUM - nie prosi Państwa o podanie danych typu IDENTYFIKATOR oraz HASŁO!
Po uruchomieniu programu TeamViewer QS PUM - w konsoli administratora systemu pojawia się aktywny użytkownik - widoczny z imienia i nazwiska (lub nazwy użytkownika zalogowanego do komputera) dzięki czemu Dział Informatyki widzi jego gotowość do połączenia i poprzez nazwę może go łatwo zidentyfikować.
Link do pobrania lokalnej niebieskiej produkcyjnej i testowej ProAkademi do pracy zdalnej: ProAkademia
Link do pobrania lokalnej żółtej produkcyjnej i testowej ProAkademi do pracy zdalnej: ProAkademia_NET
Instrukcje Teams
Tworzenie linku lub kodu umożliwiającego dołączenie do zespołu
wideokonferencje@pum.edu.pl - adres zgłaszania potrzeb pod kątem wideokonferencji
(sala 112 Rektoratu PUM)
UWAGA! Niektóre z poniższych stron dostępne są jedynie z sieci PUM albo z zewnątrz po połączeniu VPN
Wewnętrzny wniosek uprawnień do systemów informatycznych PUM
Rejestracja użytkownika poczty pracowników PUM
Zgłaszanie awarii sieci informatycznej PUM
Zasady korzystania z sieci internet w domach studenckich PUM (regulamin + informacja)
Zmiana hasła do systemu usług katalogowych PUM
Wzór podania o przyłączenie prywatnego komputera do sieci PUM
Sieć komputerowa (zgłaszanie awarii sieci informatycznej + kontakt)
Nowy adres strony systemu CRU cru.pum.edu.pl
Dostęp do zasobów PUM realizowany jest poprzez wirtualną sieć prywatną VPN
Wsparcie techniczne w jednostkach organizacyjnych PUM realizowane jest przez Dział Zaopatrzenia.