Wsparcie IT


ikona TeamViewer kierująca do pliku instalatora  

UWAGA!
Dział Informatyki wykorzystując narzędzie TeamViewer QuickSupport PUM - nie prosi Państwa o podanie danych typu IDENTYFIKATOR oraz HASŁO!
Po uruchomieniu programu TeamViewer QS PUM - w konsoli administratora systemu pojawia się aktywny użytkownik - widoczny z imienia i nazwiska (lub nazwy użytkownika zalogowanego do komputera) dzięki czemu Dział Informatyki widzi jego gotowość do połączenia i poprzez nazwę może go łatwo zidentyfikować.

 

ikona FortiClient VPN

 

Instrukcja VPN (PL)

VPN (remote access) (EN)

Link do pobrania lokalnej niebieskiej produkcyjnej i testowej ProAkademi do pracy zdalnej:  ProAkademia

Link do pobrania lokalnej żółtej produkcyjnej i testowej ProAkademi do pracy zdalnej: ProAkademia_NET

 

Instrukcje Teams

ikona TeamsTworzenie zespołu zajęć

Dodawanie ucznia do zespołu

Tworzenie linku lub kodu umożliwiającego dołączenie do zespołu

 

wideokonferencje@pum.edu.pl - adres zgłaszania potrzeb pod kątem wideokonferencji
(sala 112 Rektoratu PUM)

 

UWAGA! Niektóre z poniższych stron dostępne są jedynie z sieci PUM albo z zewnątrz po połączeniu VPN

Kompetencje DIT

Wewnętrzny wniosek uprawnień do systemów informatycznych PUM

Rejestracja użytkownika poczty pracowników PUM

Zgłaszanie awarii sieci informatycznej PUM

Zasady korzystania z sieci internet w domach studenckich PUM (regulamin + informacja)

Zmiana hasła do systemu usług katalogowych PUM

Wzór podania o przyłączenie prywatnego komputera do sieci PUM

Sieć komputerowa (zgłaszanie awarii sieci informatycznej + kontakt)

Nowy adres strony systemu CRU cru.pum.edu.pl

 

Dostęp do zasobów PUM realizowany jest poprzez wirtualną sieć prywatną VPN

Wsparcie techniczne w jednostkach organizacyjnych PUM realizowane jest przez Dział Zaopatrzenia.

Statistica


footer background

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin,
tel. 91 48 00 700 / 800, fax 91 48 00 705
NIP 852-000-67-57, Regon 000288886